Stojanka Dolezhajova

Riaditeľka školy
S viac ako 16-ročnými skúsenosťami v oblasti vzdelávania, z toho 13 rokov ako riaditeľka materskej školy a jeden rok na čele základnej školy, prinášam silné odhodlanie podporovať nielen deti, ale aj pedagógov. Mám magisterský titul v odbore anglický jazyk a literatúra, ako aj magisterský titul v oblasti angličtiny pre obchodnú komunikáciu, doplnený o pedagogické vzdelanie.
Počas mojej kariéry som sa zameriavala na vytváranie inkluzívneho a inšpiratívneho vzdelávacieho prostredia, v ktorom deti napredujú a učitelia sa cítia podporení. Som hrdá na to, že som v úzkej spolupráci s mojím oddaným tímom vypracovala školský vzdelávací program – postavený na premyslenej pedagogike a jasnej vízii rozvoja každého dieťaťa.

Sheila

Učebné osnovy základnej školy v anglickom jazyku – riaditeľka školy
Bakalársky titul v odbore bilingválna primárna pedagogika so špecializáciou na výučbu angličtiny ako cudzieho jazyka z Univerzity v Córdobe v Španielsku a magisterský titul v odbore výučba španielčiny. Sheila hovorí plynule po anglicky, španielsky a francúzsky. Jej profesionálne skúsenosti zahŕňajú aj výučbu na jazykovej akadémii, kde pripravovala študentov na Cambridgeské skúšky.

Andrea

Učebné osnovy základnej školy v španielskom jazyku – riaditeľka školy
Bakalársky titul v odbore primárna pedagogika z Loyola University v Andalúzii v Španielsku. Absolvovala špecializačný kurz pre deti a tínedžerov na Európskej univerzite Miguel de Cervantes v Španielsku. Okrem toho absolvovala školenie v singapurskej matematickej metodike. Hovorí plynule po španielsky a anglicky, hovorí čiastočne po portugalsky a v poslednom ročníku strednej školy študovala ekonómiu a právo so zameraním na ekonómiu a právo.

Elena

Učiteľka druhého ročníka
Elena získala magisterský titul z anglického a francúzskeho jazyka na Univerzite v Bologni a absolvovala postgraduálne špecializačné štúdium výučby cudzích jazykov na Ca' Foscari Challenge School (Univerzita v Benátkach). Plynule hovorí anglicky, taliansky a francúzsky. Vo svojej profesionálnej kariére vyučovala angličtinu na súkromných školách vo Francúzsku a Taliansku, kde zároveň pripravovala žiakov na skúšky z angličtiny pre získanie Cambridge certifikátu.

Nikola

Učebné osnovy základnej školy v slovenskom jazyku
Je absolventkou Univerzity Komenského v Bratislave a tiež Pedagogickej a sociálnej akadémie. Má mnohoročné skúsenosti s prácou s deťmi. Cieľom Nikoly je, aby deti získali pevné základy do života. Veľmi si váži ich oddanosť a bezstarostnosť – krásne a podstatné črty detstva.

Pani Alexandra

Športové kurikulum
Vyštudovala Fakultu telesnej výchovy a športu so špecializáciou na kondičný tréning. V mladosti sa profesionálne venovala rytmickej gymnastike a bola členkou slovenského národného tímu. Zúčastnila sa aj majstrovstiev sveta a svetových pohárov. V súčasnosti trénuje gymnastiku a balet v Bratislave a pôsobí aj ako hlavná trénerka vzdušnej akrobacie a gymnastiky v Rakúsku. Alexandra má viac ako 15 rokov skúseností s trénovaním detí, a to ako profesionálna trénerka, aj ako trénerka rekreačných aktivít.

Rogelio

🇯🇵 Profil učiteľa japončiny pre 1. stupeň
Rogelio študoval psychológiu na Davao Doctors College, Inc. a má skúsenosti s výučbou jazykov prostredníctvom rôznych dobrovoľníckych aktivít. Počas pobytu v Japonsku pôsobil ako dobrovoľný konverzačný lektor angličtiny, kde úzko spolupracoval s miestnymi študentmi a získal praktické porozumenie základnej konverzácie v japončine. Jeho multikultúrne pedagogické skúsenosti a vášeň pre jazyky z neho robia výborného kandidáta na zoznámenie mladých žiakov s japončinou hravým a prístupným spôsobom.

Diego

Francúzsky jazyk a kultúra
Život v jednej z najkrajších krajín sveta – vo Francúzsku – mi priniesol výnimočnú príležitosť študovať na jednej z najprestížnejších univerzít v Paríži, na Sorbonne. Tam som sa venoval štúdiu iberských a latinskoamerických krajín, čo obohatilo moje akademické a kultúrne poznatky a posilnilo moje globálne zmýšľanie. S viac ako pätnásťročnou pedagogickou praxou vo všetkých vekových kategóriách som si vytvoril hlbokú vášeň pre vzdelávanie a silné odhodlanie podporovať zmysluplné vzdelávacie procesy, ktoré v každom žiakovi podnecujú rast, zvedavosť a sebadôveru.

Základné hodnoty

Kritické myslenie

Podporovať rozvoj analytického myslenia študentov.

Viacjazyčnosť

Ponúkame individuálne vybrané dvojjazyčné, trojjazyčné alebo viacjazyčné vzdelávanie na základe kultúrnych väzieb rodiny, diplomatických misií alebo požiadaviek rodinného podniku.

Svetové správy

Informovanie študentov o globálnych udalostiach ako súčasť učebných osnov.

Kreativita a rozvoj talentu

Povzbudzovanie študentov k slobodnému skúmaniu svojej kreativity, namiesto toho, aby sa striktne riadili presnými pokynmi.

Personalizované učebné osnovy

Zameranie na jedinečný talent a profesionálny rast každého dieťaťa.